Regulamin Obiektu Willa Górski Potok

Regulamin Określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie obiektu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji i/lub zapłatę zadatku lub całej należności za pobytu. Regulamin jest dostępny do wglądu w każdym pokoju hotelowym oraz w recepcji Willi.

Dokonując czynności wymienionych w zdaniu poprzednim Gość potwierdza, iż zapoznał się i  akceptuje warunki regulaminu. Regulamin ten obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie obiektu.

Opiekunem Gościa jest Recepcja Willi +48 785-320-279.

 

§1 Zasady Rezerwacji Pobytu w Willa Górski Potok

  1. Rezerwacja może być dokonana na piśmie, online (realizowana za pośrednictwem systemu HOTRES) oraz telefonicznie.
  2. Rozliczenia odbywają się za pomocą transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Przelewy24 – PayPro S.A. ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań.
  3. Po dokonaniu rezerwacji osoba rezerwująca pobyt jest zobowiązana do wpłacenia zadatku w wysokości 30% całkowitej kwoty rezerwacji w ciągu 3 dni od daty dokonania rezerwacji (decyduje data wpłaty). W przypadku braku wpłaty w wyznaczonym terminie rezerwacja zostanie automatyczne anulowana. W tytule przelewu zawsze prosimy podać: imię i nazwisko osoby rezerwującej pobyt, rodzaj pokoju oraz termin pobytu. Opłatę zacały okres lub kwotę pomniejszoną o zadatek zarezerwowanego pobytu należy uregulować jednorazowo w dniu przyjazdu.
  4. Rezerwacja pobytu uznana jest za potwierdzoną tylko i wyłącznie w momencie wpłaty zadatku.
  5. Niestawienie się Gościa w Willi do godziny 7.00 rano dnia następnego (przyjazd na drugi dzień) jest równoznaczne z rezygnacją z pobytu. Jeśli osoba rezerwująca pobyt nie powiadomiła recepcji (dla rezerwacji zadatkowanych) w tym przypadku zadatek nie podlega zwrotowi.
  6. Rezygnację z pobytu należy pisemnie zgłosić nie krócej niż w terminie do 30 dni przed jego rozpoczęciem. W przypadku rezerwacji dokonanych na pobyt w okresie:
    • Bożego Narodzenia
    • Sylwestra
    • Ferii zimowych
    • Wielkanocy
    Otrzymany zadatek nie podlega zwrotowi.

    Złożenie rezygnacji w terminie krótszym niż 30 dni przed rozpoczęciem pobytu
    oznacza odstąpienie od umowy a otrzymany zadatek nie podlega zwrotowi
    (podstawa prawna art. 394 Kodeksu Cywilnego).

  7. Terminy uprawniające do złożenia rezygnacji są terminami zawitymi i nie mogą być skrócone. Wszelkie reklamacje związane z rezerwacją należy kierować na adres e mail: kontakt@willagorskipotok.pl
  8. W wypadku skrócenia zarezerwowanego pobytu (nie dotyczy pakietów) opłata wynosi 100 % ceny usługi noclegowej za pierwszą dobę i w 50% za pozostałe niewykorzystane dni zarezerwowanego pobytu.
  9. Pakiety sprzedawane są w ściśle określonych terminach (od …. do) bez możliwości modyfikacji. W przypadku skrócenia pobytu należność nie jest zwracana.
  10. Zadatek (w całości) jak również część kwoty za niewykorzystane noclegi może zostać zwrócona, w przypadku sprzedaży zwolnionych miejsc noclegowych po tej samej cenie – sprawy te rozwiązywane są indywidualnie, na wniosek Klienta.
  11. Potwierdzony podczas rezerwacji nr. pokoju może ulec zmianie bez powiadomienia Klienta pod warunkiem zaoferowania tego samego lub wyższego standardu pokoju.
  12. Pokój w Willi wynajmowany jest na doby. W skład ceny najmu pokoju wchodzą: nocleg, śniadanie, dostęp do bezprzewodowego Internetu wifi , możliwość korzystania z grilla, wypożyczenie żelazka.
  13. Istnieje możliwość dopasowania diety bezglutenowej, bez laktozy, wegetariańskiej przy dopłacie 50% do posiłku. Należy podczas rezerwacji zgłosić potrzebną dietę.
  14. Jeśli Klient wyrazi chęć przedłużenia pobytu, Gość powinien zgłosić to minimum dzień przed rozpoczęciem pobytu a personel obiektu uwzględni prośbę przedłużenia pobytu w miarę dostępności pokoi.
  15. Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w obiekcie w przypadku nie dokonania wcześniejszej pełnej opłaty za dotychczasowy okres pobytu oraz nieprzestrzegania regulaminu.

 

§2 Zasady Porządkowe oraz zasady korzystania z pokoi

  1. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15.00 w dniu przyjazdu i kończy się o godz. 11.00 w dniu wyjazdu.
  2. Podstawą zameldowania Gościa w obiekcie jest okazanie w Recepcji ważnego dokumentu tożsamości z fotografią oraz podpisanie karty meldunkowej.
  3. Podczas meldowania Gość zobowiązany jest okazać się dokumentem tożsamości oraz wpłacić kaucję zwrotną za otrzymany klucz/kartę do drzwi w wysokości 10 zł / za jeden klucz lub kartę. Kaucja nie podlega zwrotowi w przydatku zagubienia klucza lub karty.
  4. W obiekcie obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do godziny 7:00 dnia
    następnego.
  5. Zatrzymanie pokoju po godzinie 11:00 w dniu wyjazdu jest możliwe tylko i wyłącznie po uprzednim zgłoszeniu w recepcji (Maksymalnie do godziny 13:00).
  6. Gość nie może przekazywać pokoju osobo trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres pobytu, za który uiścił należną opłatę.
  7. Osoby z poza Willi mogą przebywać gościnnie od godziny 8:00 do godziny 22:00, warunkiem jest przestrzeganie regulaminu. Osoby nie stosujące się do panujących w obiekcie zasad i regulaminu a w szczególności w przypadku wyrządzenia szkód materialnych jak i naruszenia mienia osób przebywających w obiekcie oraz personelu mogą zostać poproszone o opuszczenie obiektu.
  8. Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej oraz ogólnego bezpieczeństwa w pokojach nie wolno używać: grzałek, kuchenek mikrofalowych, grzejników, urządzeń gazowych, przedmiotów lub urządzeń zasilanych energią elektryczną niestanowiących wyposażenia pokoju. Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych. Każdorazowo opuszczając pokój należy powyłączać urządzenia z gniazdka, zostawić zgaszone światła oraz zamknięte okna.
  9. Na terenie obiektu dzieci w wieku poniżej 12 roku życia powinny znajdować się pod stałym nadzorem rodziców / opiekunów prawnych. Rodzice / opiekunowie prawni będą ponosić odpowiedzialność za wszelkie szkody materialne powstałe w wyniku działania dzieci.
  10. Gość Willi ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia i zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych obiektu powstałe z winy jego lub odwiedzających go osób.
  11. Willa zastrzega sobie prawo obciążenia Gościa finansowo za wyrządzone szkody po jego wymeldowaniu.
  12. Na terenie obiektu obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów z wyjątkiem miejsc do tego wyznaczonych. Kara za złamania zakazu wynosi 500 zł.
  13. Obiekt nie ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie lub kradzież rzeczy wniesionych przez Gości.
  14. O wszelkich szkodach Gość powinien zawiadomić Recepcję niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
  15. Obiekt odpowiada za utratę lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów wartość naukową lub artystyczną wyłącznie jeśli przedmioty te zostaną oddane na przechowanie w Recepcji.
  16. Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do depozytu przedmiotów o dużej wartości, znacznych kwot pieniężnych, przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu oraz przedmiotów wielkogabarytowych, przekraczających możliwość przechowania.
  17. Parking Willi jest monitorowany lecz niestrzeżony i obiekt nie ponosi odpowiedzialności za utratę samochodu lub innego pojazdu pozostawionego na parkingu hotelowym, a także przedmiotów w ni pozostawionych oraz żywych zwierząt. (Korzystanie z parkingu nie podlega zawarciu umowy w rozumieniu art. 846 § 4 Kodeksu Cywilnego).
  18. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju odesłane zostaną pod wskazany adres przez Gościa na jego koszt, tylko gdy Gość pisemnie poinformuje o tym obiekt. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji rzeczy przechowywane będą przez okres jednego miesiąca a następnie niszczone.
  19. W obiekcie akceptowane są tylko i wyłącznie psy nie przekraczające wagi 10 kg.
    Zwierzęta inne niż psy nie są akceptowane a złamanie tego zakazu zobowiązuje do zapłaty kary w wysokości 300 zł. Psy mają całkowity zakaz wstępu na jadalnie oraz salę zabaw dla dzieci.
  20. Obiekt zabrania Gościom powodowania nadmiernego hałasu na terenie obiektu, oraz na wydostawanie się nieprzyjemnych zapachów z pokoju lub w inny sposób przeszkadzania, szkodzenia czy irytowania pozostałych Gości obiektu (szczególnie w czasie obowiązującej ciszy nocnej od godz. 22.00)
  21. Personel obiektu może odmówić świadczenia usług Gościom naruszającym tę zasadę.
  22. Liczba osób w pokoju musi być zgodna z jego rodzajem. Natomiast osoby dodatkowe powyżej 3 lat muszą mieć wykupione dostawki zgodnie z cennikiem naszej Willi.
  23. Dla dzieci do lat 3 – pobyt jest bezpłatny, jeżeli śpią na łóżku z rodzicami. Dla dziecka w wieku od 4 do 10 lat jest możliwość dokupienia dostawki w wybranych pokojach (za dodatkową opłatą według cennika naszej Willi) po wcześniejszym ustaleniu z recepcją.

 

§3 Usługi

  1. Adres, w którym przyjmujemy płatności za usługi to : Recepcja Willi Górski Potok przy ulicy Gen. Galicy 41B, 34-425 Biały Dunajec.
  2. Posiłki odbywają się w następujących godzinach:
    Śniadanie 8:00 – 10:00
    Obiadokolacja 17:00-18:00 ( w sezonie letnim) / 16:00-18:00 (w sezonie zimowym)
  3. W trosce o komfort klienta podczas jego wypoczynku będzie dokonywany serwis (wyrzucanie śmieci, wymiana ręczników, sprzątanie, naprawa urządzeń itp…) Wszelkie prace będą wykonywane podczas nieobecności gościa lub jego indywidualnych potrzeb. Jest możliwość rezygnacji z serwisu po zgłoszeniu tego w recepcji lub wywieszenie odpowiednich zawieszek, znajdujących się w każdym z pokoi.
  4. Dodatkowe usługi :
    • Wypożyczenie łóżeczka dla dziecka 15 zł / za dobę.
    • Opłata za pobyt psa 20 zł / za dobę.
    • Opłata miejscowa: 2 PLN dziennie za osobę (zgodnie z cennikiem Urzędu Gminy Biały Dunajec).
    • Zimą za dodatkową opłatą organizujemy, kuligi i przejazdy skuterem śnieżnym – latem , przejazdy dorożkami.
    • Oferujemy transporty w tym transfery z lotniska w Krakowie.
    • Organizacja ogniska z pieczeniem kiełbasek w cenie 20 zł / za os. dorosłą 10 zł za dzieci od 4-10 lat. Dzieci poniżej 3 roku życia – gratis.
  5. W przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń dotyczących jakości świadczonych przez obiekt usług Gość jest proszony o niezwłoczne zgłoszenie zastrzeżeń w Recepcji, co umożliwi szybką reakcję i poprawę standardu świadczonych usług.
  6. W przypadku potrzeby uzyskania faktury VAT należy podczas rezerwacji poinformować firmę oraz nadesłać numer Nip i dane do faktury. W przypadku braku informacji klient zostanie rozliczony jako osoba fizyczna na paragon.
  7. Zgodnie ze zmianami w sposobie wystawiania Faktury VAT (z 2020 r. z art. 106b ust. 5 ustawy o VAT) , fakturę tę można wystawić tylko i wyłącznie do paragonu, który zawiera NIP nabywcy, w związku z tym prosimy o przesłanie numeru NIP z prośbą o wystawienie faktury przed wpłatą zadatku lub pełną opłatą za pobyt. W przypadku braku uprzedniego zgłoszenia tej informacji Państwa pobyt zostanie rozliczony na podstawie paragonu tak, jak w przypadku
    osoby fizycznej co całkowicie uniemożliwi nam wystawienie faktury VAT.

 

§4 Zasady Reklamacji

  1. Wszelkie reklamacje i niedogodności prosimy zgłaszać przede wszystkim bezpośrednio w recepcji naszej Willi.
  2. Jakiekolwiek zastrzeżenia lub reklamacje składane po pewnym czasie lub w dniu wyjazdu, uniemożliwiające reakcję obiektu nie będą rozpatrywane. Jednocześnie informujemy, że nie odpowiadamy za niedogodności powstałe z przyczyn od nas niezależnych tj. przerwy w dostawie wody, prądu itp. lub inne awarie czy klęski.

 

§ 5 Przetwarzanie i ochrona danych osobowych

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) informujemy, że :

  1. Administratorem danych osobowych pozyskanych w celu rezerwacji pobytu w połączeniu z obowiązującymi przepisami prawa powszechnie obowiązującego jest Willa Górski Potok Patrycja Adamska , ul. Generała Galicy 41 B, Biały Dunajec 34-435. Administrator nie udostępnia danych osobowych osobom trzecim.
  2. W celu rezerwacji / wystawienia dokumentu sprzedaży pobierane są dane osobowe Gościa, których podanie przez gościa odbywa się tylko i wyłącznie dobrowolne. Informujemy również iż na prośbę gościa mogą one zostać poprawione, usunięte , w tym celu prosimy o przesłanie prośby na adres e-mail: kontakt@willagorskipotok.pl
  3. Administrator zachowuje prawo udostępnienia danych osobowych podmiotom
    upoważnionym (Podprocesorzy) oraz w przypadkach przewidzianych przepisami prawa powszechnie obowiązującego. W szczególności dotyczy to podmiotów jakich jak : systemy realizujące płatności online oraz oprogramowanie recepcji.
  4. Administrator zobowiązany jest do dotrzymania tajemnicy i poufności informacji uzyskanych w celu realizacji procesu rezerwacji. Podjęte zobowiązanie pozostaje w mocy przez czas nieokreślony
  5. Podmiotem przetwarzającym dane osobowe jest system rezerwacji internetowych Hotres.pl, który należy do firmy LEMONPIXEL.pl Roman Korczyński z siedzibą w Jeleniej Górze 58-570 ul. Młyńska 12A nazywany dalej Hotres.pl
  6. Hotres.pl jako Podmiot przetwarzający dane osobowe Gościa, zapewnia wdrożenie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, oraz dodatkowych zabezpieczeń informatycznych, opierających się na sprawdzonych serwerach i systemach służących do przetwarzania danych osobowych w usługach świadczonych drogą elektroniczną.
  7. Hotres.pl oświadcza, że systemy informatyczne wykorzystywane do przetwarzania danych osobowych spełniają wymogi obowiązujących przepisów prawa, w szczególności chronione są w stopniu wysokim w rozumieniu rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informacyjne służące do przetwarzania danych osobowych.
  8. Podwykonawcy i pracownicy Hotres.pl zostaną należycie umocowani do przetwarzania danych osobowych w związku z realizacją procesu rezerwacji, na co Administrator oraz Gość wyrażają zgodę.
  9. W celu zapewnienia najwyższego bezpieczeństwa w przechowywaniu danych
    osobowych zgodnych z wymogami RODO, Hotres.pl zobowiązany się do:
    • szyfrowania oraz anonimizacji transmisji danych osobowych
    • ciągłego zapewnienia poufności, integralności, dostępności i odporności systemów i usług przetwarzania
    • zdolności do szybkiego przywrócenia dostępności danych osobowych i dostępu do nich w razie incydentu fizycznego lub technicznego
    • regularnego testowania a, mierzenia i oceniania skuteczności środków technicznych i organizacyjnych mających zapewnić bezpieczeństwo przetwarzania danych.
  10. Administrator jest uprawniony do wprowadzenia zmian w postanowieniach Regulaminu w każdym czasie i zależnie od własnej decyzji. W szczególności, może dokonać zmiany postanowień niniejszego Regulaminu w przypadku:
    • konieczności dostosowania Regulaminu do przepisów bezwzględnie obowiązujących lub do zmian przepisów prawa mających wpływ na treść Regulaminu;
    • konieczności dostosowania Regulaminu do zalecenia, interpretacji, orzeczenia, postanowienia lub decyzji organu władzy publicznej lub orzeczenia sądowego, mającego wpływ na treść Regulaminu;
    • rozbudowy lub zmiany funkcjonalności Hotres.pl

 

Dane Firmy:

Willa Górski Potok Biały Dunajec
Adres siedziby firmy : Ul. Generała Galicy 41B, 34-425 Biały Dunajec
Adres główny firmy : ul. Na równi 20 . 34-400 Nowy Targ
Tel. +48 785-320-472 / e-mail: kontakt@willagorskipotok.pl 
NIP: 7352919941

Właściciele i personel obiektu Willa Górski Potok